
Betingelser
Avbestilling
Alle bookinger kan avbestilles senest 24t før behandlingen er avtalt. Om du ikke har avbestilt og ikke møter til avtalt time så vil dette bli fakturert fortløpende.
Endring av avtalt tid må skje skriftlig.
Garanti
Som hovedregel så gis det ikke garanti på vipper og lakk da dette har en varighet basert på bruk og er forskjellig fra person til person. Uansett så vurderes dette i hver enkelt tilfelle.
Reklamasjon
Reklamasjoner vurderes i hvert enkelt tilfelle.
Om en reklamasjon godkjennes så erstattes dette med ny behandling eller gavekort.
Salgsbetingelser
Innledning
Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven,
angrerettloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter.
Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no. Vilkårene i denne avtalen skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter for handelen.
Salgsbetingelsene er utarbeidet og anbefalt av Forbrukertilsynet. For en bedre forståelse av disse salgsbetingelsene, se Forbrukertilsynets veileder her.
1. Avtalen
Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.
Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.
2. Partene
Selger er ENGEL STUDIO, Lisleby alle 108, 1619 FREDRIKSTAD, engel@engelstudio.no,
Tlf: 477 39 737
org nr: 932 373 742 og betegnes i det følgende som selger/selgeren.
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
3. Pris
Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.
4. Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren.
Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.
5. Betalingen
Selgeren kan kreve betaling for tjenesten på det tidspunkt den blir utført.
Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling blir kortet belastet samme dag som tjenesten utføres.
6. Levering
Levering er skjedd når kjøperen har fått utført tjenesten.
7. Angrerett
Tjenester/behandling utført hos ENGEL STUDIO unntatt fra angrerett, men behandlingen kan reverseres om ønskelig.
8. Garanti
Det gis ingen garanti på behandlinger utført. Vedlikehold anbefales og utføres mot betaling.
7. Personopplysninger
Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.
8. Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.